آخرین اخبار

سفر سیروس مقدم با "پایتخت 3" به ترکیه

00:40:19 1392/09/05


سیروس مقدم از سفر به ترکیه با همراهی گروه تولید سری سوم سریال "پایتخت" برای فراهم کردن مقدمات ساخت این مجموعه نوروزی خبر داد.

سیروس مقدم کارگردان تلویزیون که این شب‌ها سریال "بچه‌های نسبتا بد" را روی آنتن شبکه یک دارد  درباره سری سوم سریال "پایتخت" که اخیرا از حضور اکبر عبدی در آن خبر داده بود، اظهار کرد: پیش‌تولید "پایتخت 3" به شکل بسیار جدی آغاز شده و نگارش سه قسمت از متن آن به پایان رسیده است.

وی درباره زمان کلید خوردن سریال و لوکیشن‌های اثر توضیح داد: این هفته سه شنبه پنج آذر من به همراه تیم تولید به ترکیه می‌رویم تا فعالیت‌های مقدماتی سریال در ترکیه را فراهم کنیم.

مقدم در این باره که آیا پس از اکبر عبدی بازیگر تازه دیگری به سریال اضافه شده است یا خیر؟ تصریح کرد:‌ فعلا خیر. اما به احتمال بسیار زیاد به تناسب جلو رفتن قصه و اپیزودهایی که داریم قطعا از بازیگران دیگری هم دعوت می‌کنیم که در اپیزودها در خدمتشان باشیم.

"پایتخت 3" که برای پخش در نوروز 93 از شبکه اول سیما تولید می‌شود، توسط تیم نویسندگان شامل محسن تنابنده، خشایار الوند و حسن وارسته به رشته تحریر درمی‌آید که ترکیبی از فیلمنامه نویسان سری اول و دوم پایتخت هستند.

علیرضا خمسه، محسن تنابنده، احمد مهرانفر و ریما رامین‌فر بازیگران اصلی این سریال درباره خانواده نقی معمولی هستند. نقی به همراه همسرش هما، پدرش بابا پنجعلی، دخترهای دوقلویش سارا و نیکا و ارسطو پسرخاله‌اش در هر سری از سریال با اتفاقات مختلفی روبرو می‌شوند.

سری اول درباره مهاجرت این خانواده از شمال کشور منطقه علی آباد به تهران برای ادامه تحصیل هما و اتفاقات فراوانی بود که منجر به بازگشت این خانواده به زادگاهشان شد. سری دوم نیز به گنبد و گلدسته سازی از حرفه‌های مطرح شمالی‌ها می‌پرداخت و این خانواده گلدسته‌ای را از شمال به جنوب کشور رساندند و اتفاقات طول این سفر، ماجراهای اصلی سری دوم را تشکیل داد.

در سری دوم بنا است این بار گنبد و گلدسته به خارج از مرزهای کشور برده شود و این زمینه ساز اتفاقات تازه‌ای است که این روزها تیم نگارش در حال پر و بال دادن به آن هستند.

"پایتخت 1" نوروز 90 و "پایتخت 2" نوروز 92 به تهیه‌کنندگی الهام غفوری از شبکه یک سیما روی آنتن رفت.

 



.


خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی